Svetainėje gali registruotis esami Onninen klientai ir juridiniai asmenys, neturintys Onninen kliento numerio:
- Naujo Onninen kliento registracija
Prisijungti prie Onninen el. parduotuvės: www.onninen.lt/prisijungti
Spausti „Noriu tapti Onninen klientu“
Onninen e-parduotuvės prieigos duomenys yra asmeniniai ir jų niekada negalima perduoti kolegoms ar pašaliniams asmenims.
Onninen e-parduotuvės kainų informacija yra konfidenciali ir jokiu būdu negali būti rodoma ar perduodama trečiosioms šalims.
E-parduotuvės specialistas gaus Jūsų užpildytą registracijos formą ir įves įmonę Onninen klientų duomenų bazėje. Iš el. pašto adreso [email protected] gausite laišką su Onninen kliento numeriu, kurį reikės panaudoti pildant e-parduotuvės paskyros registracijos formą ->
- E-parduotuvės paskyros registracija, kai jau esate Onninen klientas
Prisijungti prie Onninen el. parduotuvės: www.onninen.lt/prisijungti
Spausti „Esu Onninen klientas“
Prašome naudoti "Kliento numerį" iš UAB Onninen sąskaitos (stulpelis Mokėtojas, 67XXXXX). Kai užpildyta informacija bus patikrinta, gausite elektroninį laišką su Vartotojo ID nurodytu el. paštu.


Onninen e-parduotuvės prieigos duomenys yra asmeniniai ir jų niekada negalima perduoti kolegoms ar pašaliniams asmenims.
Onninen e-parduotuvės kainų informacija yra konfidenciali ir jokiu būdu negali būti rodoma ar perduodama trečiosioms šalims.
Kaip prisijungti?
Naudokite vartotojo ID (pvz., LT67...) arba registruotą el. pašto adresą.
Svarbu: Jei prie to paties el. pašto adreso yra pririštos kelios paskyros, visi naudotojai turės prisijungti naudodami tik savo vartotojo ID.
Pagrindinis paskyros vartotojas atlieka elektroninės parduotuvės paskyros administratoriaus vaidmenį, kuris:
- peržiūri naujas įmonės paskyros paraiškas;
- nustato naudojimo teises vartotojams;
- aktyvuoja arba atjungia vartotojus;
- atnaujina pristatymo adresus.
Aktyvavimo ir išjungimo mygtukai
Kokios teisės gali būti priskirtos vartotojui?
Pirkinių ir projektų sąrašai padarys Jūsų apsipirkimo rutiną daug greitesnę ir paprastesnę.
Sudarę prekių sąrašą, galite jį išsaugoti ir pasidalinti su visais savo įmonės paskyros vartotojais.
Sąrašus galima sudaryti įvairiais būdais:
- paspaudus piktogramą viršutinėje dešinėje produkto kampe ir pridėjus produktą prie esamo sąrašo arba sukuriant naują;
- per paskyros valdymą;
- išsaugant prekių krepšelio turinį kaip sąrašą.
Prekių sąrašų ir prekių krepšelių išsaugojimas Excel faile
Išsaugant sąrašą iš pirkinių krepšelio Excel faile, yra dvi galimybės:
- su specialiomis kainomis
- su katalogo kainomis
Naudojant „Prekių importavimą“, lengvai valdysite didelį prekių kiekį. Kopijuokite kodus iš savo sąrašo ir įklijuokite juos atitinkamuose laukuose. Tai reiškia, kad jums nebereikės ieškoti kiekvieno produkto el. parduotuvėje.
Įkėlę sąrašą, galite atsisiųsti šį sąrašą Excel formatu ir naudoti savo reikmėms.
Jeigu turite paruoštą produktų sąrašą Excel formatu su kodais, jį lengvai galima įkelti į el. parduotuvę - vilkinant failą į tam skirtą lauką.
Pagrindiniame puslapyje pasirinkite iš dviejų pristatymo būdų, kad matytumėte prekių likučius pasirinktoje Express parduotuvėje, kur bus surinktas užsakymas, arba centriniame sandėlyje:
-
Pristatymas nurodytu adresu arba į Onninen Express parduotuvę per dvi darbo dienas.
-
Click & Collect – atsiėmimas iš pasirinktos Onninen Express parduotuvės tą pačia dieną*.
*Užsakymas turi būti atliktas iki 14:00 val.
Užsakymo žingsnyje "Atsiskaitymas ir pristatymas" galite nurodyti pristatymo adresą arba pasirinkti atsiėmimo tašką:
Pristatymo adresą galite pakeisti ir pridėti dviem būdais:
- savo paskyroje
- užsakyme
Pasirinkite užsakymo pristatymo datą
Pasirinkite norimą pristatymo datą.
Jei pirkinių krepšelyje yra prekių, kurioms reikia ilgesnio pristatymo laiko, jų eilutės bus pažymėtos mėlynai, o krepšelyje pasirodys įspėjimas.
Taip pat užsakymus galite suplanuoti iki dviejų savaičių į priekį.
Kad pristatymas vyktų sklandžiai, galite pridėti papildomas pastabas apie objektą, jo specialų numerį ar kitą svarbią informaciją.
- Užsakymo būseną galima stebėti pasirinkus „Įmonės užsakymų istorija“ ir atidarius norimą užsakymą.
- Virš užsakymo informacijos yra rodomos būsenos, kurios po įvykdymo nusidažo mėlyna spalva.
- Užsakymų istoriją galima filtruoti pagal statusą, užsakovą, užsakymo kanalą.
Užsakymų istorija apima dviejų metų laikotarpį.
Paskutinius tris užsakymus galite matyti pagrindiniame puslapyje.
Onninen elektroninėje parduotuvėje galite atsiskaityti dviem būdais:
- Panaudoti kredito limitą (nurodytą pasirašytoje pirkimo-pardavimo sutartyje),
- Atsiskaityti banko kortele.
Atsiskaitymas su kredito limitu
Užsakymas nebus vykdomas jeigu pasiekėte savo kredito limitą arba turite pradelstų mokėti sąskaitų. Pranešimą matysite užsakymo santraukoje ir istorijoje. Skiltyje „Mano įmonė“ matysite suteiktą kredito limitą ir nepanaudotą likutį.
Atkreipkite dėmesį, kad naudojant kredito limitą galutinę užsakymo sumą matysite be PVM ir transporto kaštų (jeigu pasirinkote pristatymą nurodytu adresu).
Atsiskaitymas kortele
Atkreipkite dėmesį, kad atsiskaitant kortele galutinę užsakymo sumą matysite su transporto kaštais (jeigu pasirinkote pristatymą nurodytu adresu) ir įskaičiuotu PVM.